نه هر ۴ ساعت پارکیدشو بده قنداقشم بکن دماشم چک کن انشالله چیزی نیست فقط ممکنه بدخواب بشه یا اذیت کنه طاقت کن باهاش و درکش کن
دختر من هم برای ۲ ماهگی هم ۴ ماهگی همون لحظه گریه کرد ولی بعدش اصلا اذیت نکرد هر ۴ ساعت استامینوفن بهش میدادم
براما خیلی سخت بود ۴ماهگی راحت بود
نه سخت نی
خب زدی دیگه سخته؟؟تب داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.