۵ پاسخ

نه هر ۴ ساعت پارکیدشو بده قنداقشم بکن دماشم چک کن انشالله چیزی نیست فقط ممکنه بدخواب بشه یا اذیت کنه طاقت کن باهاش و درکش کن

دختر من هم برای ۲ ماهگی هم ۴ ماهگی همون لحظه گریه کرد ولی بعدش اصلا اذیت نکرد هر ۴ ساعت استامینوفن بهش میدادم

براما خیلی سخت بود ۴ماهگی راحت بود

نه سخت نی

خب زدی دیگه سخته؟؟تب داره

سوال های مرتبط

مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۸ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان آقا حامی 🫀 مامان آقا حامی 🫀 ۳ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی