۷ پاسخ

ایمیونس خیلی خوبه زیر نظر دکتر منم بچم همین بکو زود ب زود مریض میشد بردم دکتر اینو داد خداروشک خیلی خوبه واسه سیستم ایمنی

عزیزم بجای داروهای شیمیایی
عسل و آب گرم رو با نمک قاطی کن بده هرروز در طول روز بده بهش

عزیزم دقیقا بچه منم همینجوری بود دکتر شربت نعوزینک نوشت یدونه همون شربت و یک ماه دادم از اون موقع خداروشکر چند ماه مریض نشده شربت نعوزینک مخصوص سیستم بدنی

لیکو زینک روزی یکبار بعد ناهار بهش بده

لیکوزینک بده بهش همه ویتامین های گرون ب داره وسیستم ایمنی بدن بچه قوی میکنه من از روزی که به نیلا میدم ندیدم سرمابخوره خدایی

سویق بهش بده

ویتامین سی

سوال های مرتبط