عالیه عزیزم
حتی درگیری بچه ها با هم باعث رشد شخصیتشون میشه.
درگیر پسربزرگم ۱۰ سالشه ولی باهم دعوامیکنن
ب بچه ها بستگی داره
من از خواهرم ۷ سال بزرگترم ولی اون از من عاقلتره
با برادرم ۵ سال اختلاف داریم بچه بودیم درگیر بودیم ولی بزرگ ک شدیم واقعا پشت و پناه همدیگه هستیم سه تامون
کلا چون اخلاف سنی هس یه وقتی باهم میسازن خوبه یه وقتی تاحد مرگ همو میزنن😅هرسنی باشه مهم نیس این قضیه هس چه یه جنس باشن چه متفاوت .خودشون کنار میان باهم فقط شما باید بلد باشی چجوری باهاشون رفتار کنی
درگیر درگیرررر
منو خواهرم سه سال و سه ماه اختلاف سنی داریم هم باهم خوبیم هم درگیر😂 از بچگی تا الان دخترامم یکسال و هفت ماه فاصله دارن اینام همینطورین هم خوبن هم درگیر😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.