۱۲ پاسخ

بچه بی دلیل کریه نمیکنه خواهر...
اول ازهمه یه اشیاء جدید وسبک بده دستش تاسرگرم بشه بعدیواشکی شیشه شیربزاردهنش...دوم محیط ساکت کن بخوابه اگه نخوابید دارودلدرد بهش بده وبعداستامینوفن..آب بهش بده.اگرم نه که دیگه ببرش بیرون یاخونه آشنا تاکمکت کنند

الهی بمیرم واسه این بچه هایی ک بخاطر زود باردار شدن مادر قربانی میشن

اگه هم پستونک میخپره هم سری بگیر بده عادت میکنه

با یه دکتر مشورت کن اگه میتونی شیرتو بده

ببرش بیرون

قطره آهن تمام انگور بود 😂

شیشه رو قطره زدم چند بار بخاطر قطره خورد 🤣

از تاب دربیارش بگیربغلت ببرش حیاط تلویژون بزاربیینع نزازگریه کنه

پسر منم پی پی شو در اورده نه شیر نه غذا یک هفتس روانی شدم

اره بادارم بخدا خسته شدم دیگه خودم حالم بده اینم همش گریه میکنه

دختر منم همینه اصلا شیشه شیر نمیگری همش گریه میکنه

از اول گریه کن بودع

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی