خودایا دستاش خسته میشه لابد😍
من زیاد نمیدم خودش بدم خودش هی در میاره باهاش بازی میکنه
براش شیشه شیر دسته دار بگیر
دختر من از ۳ماهگی خودش گرفت
دخترمنم نمیگیره
شیشه شیر دخترم از اول دسته داشت بهش چنگ میزد الآنم راحت میگیره ولی بدون دسته نه
ایرادی نداره پسر خواهرم الان یک سال و نیمه نمیگره ولی پسره من ماشالله از ۵ ماهگی میگرفت
پسر منم نمیگیره
پسر منم نمیگیره
ولی دختر داییم که ازش چندماه کوچیکتره میگیره خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.