وااااای چه خوشمزه 😋😋
وای ب شدت دلم نودل میخواد یا کوبیده و جوجه الان اینو دیدم بیشتر گشنم شد🥲
و منی که عاشق باقلواام ولی شیرینی نمیتونم بخورم🫠
نکن عزیزم. نکن خواهرم. نکن. ما هم دل داریم 😭😭😅😅😅
کریم تو مسلمون نیستی 🤣🤣🤣
عزیزم دستورتو خوندم خب
من دوبار درست کردم ولی هر دوبار که شهدشو ریختم وا شدن از هم و خراب شدن و شیرینیش هم خیلی کم میشد هر بار شما چیکار کردین که خوب در اومد
وای خوشمزس خیلی دوس دارم یکبار بخورم کیلو چنده
یزید🥲😋
عزیژم چقدر زمان لازم دار داخل فر وچند درجه باشه و اینکه از طعمش راضی بودیذ
باخمیرآماده درست کردی؟
تو سرخکن میشه درست کرد
دلم خواست🥲
حالا تا فردا که بتونم بخرم و بخورم یهو نزام خوبه😐
دستور این خوشمزه جانو نمیزاری؟😁
واقعا من گشنمه این چه کاریه آخه زن مؤمن 😭
🥲🥲🥲
نوش جونت 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.