نصف شبی 🥴😐

پوشک شیر خشک شیشه شیر رفلاکس پوشک

تصویر
۱۵ پاسخ

وااااای چه خوشمزه 😋😋

وای ب شدت دلم نودل میخواد یا کوبیده و جوجه الان اینو دیدم بیشتر گشنم شد🥲

و منی که عاشق باقلواام ولی شیرینی نمیتونم بخورم🫠

نکن عزیزم. نکن خواهرم. نکن. ما هم دل داریم 😭😭😅😅😅

کریم تو مسلمون نیستی 🤣🤣🤣

عزیزم دستورتو خوندم خب
من دوبار درست کردم ولی هر دوبار که شهدشو ریختم وا شدن از هم و خراب شدن و شیرینیش هم خیلی کم میشد هر بار شما چیکار کردین که خوب در اومد

وای خوشمزس خیلی دوس دارم یکبار بخورم کیلو چنده

یزید🥲😋

عزیژم چقدر زمان لازم دار داخل فر و‌چند درجه باشه و اینکه از طعمش راضی بودیذ

باخمیرآماده درست کردی؟
تو سرخکن میشه درست کرد

دلم خواست🥲
حالا تا فردا که بتونم بخرم و بخورم یهو نزام خوبه😐

دستور این خوشمزه جانو نمیزاری؟😁

واقعا من گشنمه این چه کاریه آخه زن مؤمن 😭

🥲🥲🥲

نوش جونت 😍

سوال های مرتبط

مامان آ سید 👶🏻 مامان آ سید 👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی