فعلا هی پرچم بدست بیرونن من نمیدونم اینا واقعا شرایطو نمیبینن ایشالله آه مردم و بچهایی که دارن آسیبشو میبینن بگیرتشون همه اینا گردنشونه
حرف برای گفتن زیاده اما حیف ک دردی دوا نمیشه...
خدا لعنتشون کنه
دهنم که باز میکنیم یادگرفتن اسکرین شات میگیرن تهدیدمون میکنن که جمعتون میکنیم...
اخه بی ناموس نمیبینی تو چه وضعی گرفتار شدیم؟
کوری یا پول هرشبی که که میری بیرون میریزن به حسابت بهت ساخته بی شرف!
این دو قرونا تا کی مگه جیبتو پر میکنه که شرفتو به باد دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قیمت ها هرروز سر به فلک میکشه البته هرروز نه هر ساعت سفره مردم کوچیک تر که نه دیگه داره محو میشه هیشکیم به هیچ جاش نیست
حرف كه زياده تو اين مملكت براي گفتن حيف كه صدامونو خفه ميكنن…
شرایط اگه سخته بخاطر اون مسئولین بی لیاقت هست که اون بالا نشتن یه سره به فکر مذاکره با آمریکا و دشمنمون هستن
عوض اینکه به فکر رفاه حال مردم باشن به فکر منافع خودشونن اونا اگه درکی از این سختی ها و گرونی هاداشتن حتما جلوشو میگرفتن
مردمم اگه کف خیابونن بخاطر حال خودشون و غیرت ملیشون هست که اگه نبود ایرانی هم نمیبود این خودمونیم که باعث عزت خودمون میشیم نه بیگانه 🙄
بابا امنیت داریم امنیییت
حقوقا رو هم نمیدن که میگن بودجه نداریم ولی قسطارو هی از ضامنا دارن کم میکنن😒
اخ گفتی
منم همینطور
واقعا😞
هی حق میگی😭😭😭
هی خواهر دلم پره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.