۳ پاسخ

واقعا سفید بهتره

من چندساله سفید دارم هرکی میاد میبینه فکر میکنه تازه خریدم

من که میگم سفید همیشه مده خودمم سرویس خوابم سفیده آینده هم بخوام کابینت بزنم سفید میزنم البته نظره منه حالا ببین بقیه خانما چی میگن

سوال های مرتبط