۳ پاسخ

بال پاچین کن با بچه کوچیک واقعا سخته مخصوصن اگ مثل پسرمن مامانی و بغلی یاشه

برنج و کباب ی قرمه سبزی

وای با بچه منکه نمیتونم خدا قوت عزیزم 🥲

سوال های مرتبط

مامان آرتین👼💙 مامان آرتین👼💙 ۱۳ ماهگی
مامان آ سید 👶🏻 مامان آ سید 👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی