۷ پاسخ

الهی بگردمش😍🥹♥️مثل پسر من اروم قرار نداره یه جا بمونه

الهی عزیزم دخترمنم همینه

پسر من بدخوابه 😆همه جا میچرخه روی تخت خودش محدودیت داره😂ولی روی زمین همه جا رو چرخ میزنه

خخخخخ. مثل پسر من. از شب تا صبح باید برش گردونم سرجاش

والاي خدااااا😍😍😍

من خودم بدخوابم بچه هامم عین خودم میخوابن
حتی فرم گذاشتن دستاشون توخواب عین دستای خودمه😄😄

چقدر خوب که خودش میخابه خوشبحالت

سوال های مرتبط

مامان آ سید 👶🏻 مامان آ سید 👶🏻 ۱۰ ماهگی