۳ پاسخ

عزیزم بچه منم از ۹ ماهگی دیگه شیرخشک نخورد ولی وقتی شیر خودمو خورد کم کم شیرم زیاد شد
به مک زدنه بچه هست. اگر بخوره شیر میاد و زیاد میشه

شایدم دندونه

چ شیشه شیری داره؟
چرا نمیگیره؟ ممکنه از طعم شیرخشک یا از سر شیشیه راضی نباشه

سوال های مرتبط