دوتا خوراکی
3 تا تزریقی بوده که گفتن ترکیب شده 2 تا تز یقی شده
پسرم تب نکرد درد نداشت ولی به شدتتتت بدغذا شد غرغرو شد
اصلا یه وضعی بود
کمپرس سرد هم با خودت ببر جای کمیزنی روی لباسش یا لای یکپارچه بذار رو پاش آروم میشه بچه
من بهداشت زدم دوتا خوراکی دوتا پا،،، من دوماهگی بد نبود ولی چهار ماهگی یکم اذیت شد بچم ولی بازم زیاد اذیت نشد فقط نیمساعت بعدشحتما استامنیفن بده ،و کمپرس سرد لای پارچه بذار وتبشم چککن نهایت تا شب اول بیقرار بشه هر چهار ساعت بهش استامنی بده روز بعد هم کمپرس گرم لای پارچه یا پارچه گرم کن با اتو داغ نباشه لطفاً بعد بذار روز اول هم پارچه بذار فریزر هی بذار رو سرش تبش بالا رفت خدا نکرده پاشویه بده من تا روز اول استامنی دادم روز بعد فقط یکبار دادمش فقط هی چک میکردم اذیت نشه هرچی میخوام منم کوتاه بنویسم نمیشه ☹️
داری میری با خودت کمپرس یخ ببر بلافاصله بزار رو پاهاش دیگه اذیت نمیکنه
ت دوتا رون
اره کمی سخته من زیاد واکسن دوماهگی اذیت نکرد ولی 4 ماهگی خیلی اذیت کرد مخاست دمر بشه پاش درد مگرفت
مثل دوماهگیه
دقیقا عین ۲ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.