احتمال زیاد علام زایمان
من وقتی میخواستم زایمان کنم توی اتاق زایمان بودم همش میگفتم دلپیچه دارم دسشوییم میریزه ماماهمراهم میگفت فشار بچه هست که میاد تو لگنت طبیعیه
ممکنه علائم زایمان شماهم باشه
من دکتر رفتم گفت اگه بچه خودشو خیلی سفت میکنه انقباض و از علاءم زایمان هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.