دوستان دلپیچه و دل درد و کمر درد نشانه چیه؟

۳ پاسخ

احتمال زیاد علام زایمان

من وقتی میخواستم زایمان کنم توی اتاق زایمان بودم همش میگفتم دلپیچه دارم دسشوییم میریزه ماماهمراهم میگفت فشار بچه هست که میاد تو لگنت طبیعیه
ممکنه علائم زایمان شماهم باشه

من دکتر رفتم گفت اگه بچه خودشو خیلی سفت میکنه انقباض و از علاءم زایمان هستش

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد