یاد خودم افتادم از شب ساعت ۱۲ناشتا بودم فردا صبح ساعت ۱۰بستری شدم تا ۱۲ظهر که ب دنیا اومد همچنان گرسنه بودم تا ۱شب که اجازه دادن مایعات بخورم
شب قبلش ماهیچه خوردم حسابی مقوی بود ولی دیگه یجایی از گشنگی داشتم میمردم 🤦🏻 خیلی بد بود ب همراه غذا میدادن بوش دیوونه م میکرد،😂
جوجه بخور
پیشنهادم جوجه که پروتئنی زمان بیشتر سیر نگهت میداره
دکتر میگه چند ساعت ناشتا باشی
۲۴ساعت قبل سزارین نبایدخورد.من چون اورژانس شدم خورده بودم بعدعمل اذییت شدم واقعا
یه چیز مقوی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.