شب قبل سزارین شام چی بخوریم؟؟

۵ پاسخ

نفخ دار نخور مقوی مثل راسته گوسفند خیلی خوبه

من یادمه اش خورده بودم خیلی کم درحد یه کاسه کوچولو😂البته برامن سزارین اورژانسی شدااا بدون آمادگی قبلی
بنظرم سوپ گزینه بهتری باشه

آبگوشت هم میگن خیلی خوبه

فقط غذای سنگین نباید بخوری
من کباب خوردم بدون برنج

باید شام سبکـ بخوری ولی مقوی

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان سونیا💗🦋 مامان سونیا💗🦋 ۱۴ ماهگی
مامان 👧👶نی نی روشا مامان 👧👶نی نی روشا ۳ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۵ ماهگی
مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی