سلام خانومایی که سزارین کردین درد تا کی کامل خوب میشه؟

۲ پاسخ

منم هنوزخوب نشدم

امروز میشه ۵۰ روز که سزارین کردم هنوز نمیتونم‌دست بزنم به جای بخیه هام درد میکنه

سوال های مرتبط