۴ پاسخ

برامنم بی حسه بالای بخیم

واس من درد نداشت اما قسمت بالایی بخیه ام بی حس بود همیشه.نمیدونم چقدر طول کشید تا رفع شد ولی بیشتر از چند ماه بود

اره منم اینجوریم
زیر شکمم بی حس هنوز

نه چرادرد بگیره

سوال های مرتبط