با بچه هام تو باغ جای شما خالی

تصویر
۴ پاسخ

امسال ما اصلا زردآلو نداریم، نه باغ شوهرم نه باغ پدرم نه پدر شوهرم و برادرشوهرام

وااای خوش بگذره عزیزم منم ملایریم ولی تهران زندگی میکنم دلم لک زده بیام ملایرو برم باغ اقاجونم ملایر خدایی جونه دنیاس

خوش بگذره

خوش بگذره ♥️

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی