۸ پاسخ

به به چه خوشمزه

چه حس قشنگی

خوش بگذره گلم
دستور پخت مرغ میگی
منم مرغ محلی می‌خوام درست کنم 😢

خوشبگذرع عزیزم

به به چه خوشرنگ دلم خواست 😋😋. میشه دستور پخت بزاری 😍😍

کجای شیراز رفتین؟؟

بهبه دلم خواست اونجا باشم🫠
چقد قابلمه!😅😂

نوش جان امروز رفتین بجا فردا؟

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی