آره منم اینجوری ام کلافه شدم تو این ماه هشت همه چی گرفتم از قند و فشار و دفع پروتئین دیگه خسته شدم😭از همه بدتر ویارم دوباره اومده سراغم همش حالت تهوه دارم😭😭نمیدونم چی کنم دیگه امروز گریه میکردم میگفتم کاش ۳۸ هفته بودم پول میدادم سزارینم میکردن بچه رو در میوردن بیرون بعدش گریم بیشتر شده و عذاب وجدان گرفتم که دارم کفر میکنم😭😭😭
برا من که خوب داره میگذره فعلا
کلا تا الان خوب بوده زود رفته
منکه هنوز۳۱شدم چی بگم
برعکس زود داره میگذره
نهو ندیدی چقدر دیر میگذره
من همچنان سه ماهه تو هشتم هنوز۳۳ هفتن
تو هفته های من دیگه اصلا نمیگذره اتفاقا ماه هشتم خوبه
دیگه اخراشی ایشالا زودتر تموم بشه بغلش کنی
چون روش زومی
به این فکر نکن که ماه هشتم تموم بشه به این فکر کن که امکان داره از ۳ هفته دیگه نی نی خوشگلت تو بغلت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.