عزیزم نترس آمپول و شیاف پروژسترون بزار استراحت داشته باش
منم الان ۳۵ هفته ام بهم احتمال زایمان زود رس دادن و ف با آمپول و شیاف سر پام
منم تو هفته تو درد داشتم دارو میزنن
برين بيمارستان
شايد بهتون آمپول ريه بزنن
من سنو كه رفتم خانم دكتر سنوگرافي گفت دوتا بچه هاش توي ٣٢هفته بدنيا اومدن دستگاه هم نرفتن
خیالت جمع بابا میمونه به امید خدا
دیگه کامل و رسیده اس
یه پاه اخر محص وزن گیری فقط
ریزه میزه است چون کوچولوعه میره دستگاه
وگرنه کامله
دکتر من ک گفت۳۴ خطر رفع میشه
دردا عادیه شیاف و امپول بزن بخواب
من زایمان اولم ۳۴هفته بود یه هفته یا کمتر تو دستگاه بود ولی آمپول ریه هم زدع بودم خداروشکر مشکلی نداشت
مگه زاییدی
میمونه ولی دستگاه میره
دیگ به هفته امن رسیدی چندروز میره دستگاه
من ۳۱ یا ۳۲ بود بچه اولم زایمان کردم ی ماه تو دستگابودش
اگه آمپول ریه زدی که نمیره اگه نه شاید بره ولی بستگی به تنفسش داره
سلام عزیزم پسر من سه روز پیش هفته سی و سه به دنیا اومد
فقط باید تو دستگاه باشه
مشکلی پیش نمیاد نگران نباش
توکل کن به خدا
برو دارو میزنن نمیزارن دنیا بیاد گلم نگران نباش
برو فوری دردت رو آروم میکنن
اره
اگه دنیا بیاد صحیح و سالم بدنیا میاد نگران نباش بچه کامله
آره عزیزم خواهرم ۳۴هفته زایید بچه ده روز دستگاه الان خانومی برای خودش طوریش نمیشع
سالم میمونه اگه چند روز شاید برع دستگاه
برو بیمارستان ببین چی میگن
والا خاهز از این به بعد هر روز میذایی
😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.