بسلامتی کلم وزنش چقد بود چرازودزایمان کردی؟؟
دختر دایی من اینجوری بود ۲۵۰۰ بود بچش اما خب ۱۰ روز رفت تو دستگاه چون سابقه زایمان زودرس نداشت امپول ریه نزده بود انقباضش گرفت و زایمان کرد
من پسرم ۴سال پیش
با وزن ۲ و ۶۵۰
دستگاه نرف
زردی هم نداش
سلام عزیزم آره منم دوتالچههامزودرس بودن بچه خواهرشوهرمم ۳۳هفته به دنیا اومد
بله پس من 6 سال پیش با وزن 2420 به دنبا اومد تو دستگاه هم نرفت 6 دوز آمپول ریه زده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.