خانما می‌خوام پستونک بگیرم نمیدونم چی بگیرم
راهنمایی کنید

۷ پاسخ

بی بی لند بگیر طرح ارتودنسی قیمت مناسب هست

من بیبی لند گرفتم‌ ارتودنسیه،گفتم ببینم میگیره بهترشو بخرم دختر اولم هرکاری کردم‌ نگرفت

اونت عالیه
اینکه ببینم بچه میگیره یا نه بعد بهترشو ببخرم اشتبباهه چون سری هاشون متفاوته ، از اول یه مدل خوب بگیر که تلاش کنی واسه گرفتنش

من یه ارتودنسی ساده گرفتم اگه گرفت بعد هزینه میکنم

فعلا ی ارتودنسی معمولی بگیر شاید بچت پستونک نگرفت

من اونت خریدم

اونت عالیه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی