من قبل بردن بهشون پاراكيد دادم دو برابر وزنشون بعد كه واكسن و زدن هم اصلا كمپرسور نذاشتم طبق تجربه دختر داييم كه بهم گفته بود و اصلا پاش نه ورم كرد نه قلمبه شدش و تب هم نكردش ولي همون روز خيلي درد داشتن كه هر ٤ ساعت بهشون پاراكيد دادم و فرداش هر ٦ ساعت بهشون دارو دادم
اونطوری ک میگن سخت نیست
قشنگ سر ساعت قطره بده تب نکنه
من اینجا تو گهواره دیدم میگن بعد از واکسن جای واکسنو با استامینوفن بمالی دردش میفته
من نیم ساعت قبل بردن بهش پاراکید دادم دیگه زد اومدم خونه خوابید و هر۴ساعت بهش میدادم روز اول فرداش هر۶ساعت روز اول کمپرس سرد و فرداش گرم
ساناز تو سودا رو سونو بردی؟
رسیدی خونه یخ بزار زودتر پخش بشه واکسن
تا واکسن زدی چن قطره استامینوفن بچکون جای واکسنش مثه آب روی آتیشه
منم فردا میخوام برم بزنم واکسن پسرمو😢
قبل رفتن پاراکید بده بزا تب نکنه وقتی اومدی خونه
بعد اونم هر ۴ساعت پاراکید بده
ما هم واکسن دو ماهگی داریم 🥲🥰
ماهم فردا میریم واکسن دوماهگی 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.