دلم میخاد زود زایمان کنم این دو ماه زود بگذره ایشالا استرس دارم

۱۳ پاسخ

منم بخاطر شرایط جنگی نگرانم استرس دارم انشاالله همه بارداارا بسلامتی زایمان کنن

ولی سه ماه مونده ها !

مگه سه ماه نمونده؟؟

عزیزم زایمان تون کی هست که میگی دو ماه دیگه؟

میگذره عزیزم میدونم سخته خیلی درکت میکنم ولی از این لحظه هات لذت ببر

منم همش منتظرم خدایا کمک کن

منم هم دوس دارم زود تر زایمان کنم هم نه نمیدونم حس میکنم صبر و امادگیشو ندارم نمیدونم از پس دوتا بچه بر میام یا ن اینا همش تو ذهنمه کلافم

هرچی بیشتر انتظار بکشی بر زایمان دیر تر میگذرع کلن فراموش کن
من ماه نهم اصلن نمیگذرع انگار

برا من چهارماه مونده هنوز🥲🥲

میگذره...لذت ببر

ان شاالله بسلامتی زایمان کنی🤲🤲

منم خیلی خسته شدم🥲🥲

ایشالا زود تموم میشه

سوال های مرتبط