۴ پاسخ

من برپهلوم راست دراز میکشم حس میکنم کلا میاد سمت راست،سمت راستم سفت میشه تنگی نفسم میگیرن

فکر میکنم عادی باشه،چون جاش تنگ شده و حالت کش و قوس میده،منم دردم میاد

چون نی نی دیگه داره بزرگ میشه

منم اینجوریم

سوال های مرتبط

مامان یونا🩵👶🏻 مامان یونا🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وپنجم بارداری