۱ پاسخ

نگران نباش عزیزم من همینجورم
دکترم گفت طبیعیه
فقط من تشکیل قلب ک رفتم سونو رو نشونش دادم گفت دیگ شیاف نزار فقط وقتایی گودی درد میگیره بزار

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته چهلم بارداری