۶ پاسخ

من اینقد وابسته بود ولی یه روز بعداز ظهر ندادم یعنی با هر چی امتحان کردم نشد ولی فلفل سیاه زدم اومد بخوره دیدش گفت ای پاک خودش با دستمال پاکش کرد دهن زد دید تند گفت ترش ای دیگه تا چند ساعت نیومد ولی تا شب چند بارتکرار کردم دیگه نخورد الانم آنجور که انتظار داشتم اذیت نکرد ولی صب که بیدار شد ۵ صب بهش آب دادم دوبار فلفل زدم خودش نخورد بازم ۸ صب باز بهونه گرفت دوبار تکرار فلفل یه سه روز به همین منوال پیش رفت روز سوم صب زود بیدار شد گریه کرد ولی دوبار فلفل زدم تا از سرش افتاد ولی تا الان که یک ماه هست میاد اولش میزدش گازش می‌گرفت نازش میکرد الانم میاد میگه میمی بوس بعد میاد بوسش میکنه و پتوی میندازه روش براش لالاش میکنه خخخخخخ

من یهویی گرفتم

من یهو گرفتم خیلی راحت بود

من ۲۰ روز پیش یکی از سینه هام رو گرفتم چون جور دیگه ای نمیشد کم کرد روز تاسوعا هم اینو گرفتم

کلا دوبار میخوره کلی بگیر بره منم همین جوری بود کلی گرفتم
بعضی ها میگن الان که هوا گرم شده بچه اسهال میشه

من یهویی گرفتم رفتم خونه مامانم داداشام کوچیکه خیلی باهاش بازی می‌کرد سرگرم بود خب بازش کردم از شیر هم شیر شبو. قطع کنم هم روزانه

سوال های مرتبط