۲ پاسخ

بیمه آسیا رو اگه الان بازکنیم برا زایمان بدرد میخوره؟؟

سلام خوبی عزیزم منم بیمه م تکمیلی آسیا هستش بیمارستان نیکان اقدسیه گفت نامه می‌زنیم بیمه میده
ولی دولتی حتما باید دلیل قانع کننده باشه و اینکه ببینیم بیمه بازم قبول می‌کنه یا نه😐

سوال های مرتبط