هانیزبهتره
من همش هانیز گرفتم این دفعه مولفیکس گرفتم در میده
مارک هانیز خیلی خوبه من استفاده میکنم از خیلی ها هم شنیدم که از هانیز راضی بودن اگه جا نمیذاره روی پای کوچولوت همون یک خوبه اگه جا میندازه دو ببند
مای بی بی 😂
ببین اگر دور رونش رد میندازه ۲ بگیر
۲ بگیرعزیزم
من مای بیبی استفاده میکنم راضیم
همون ۱ ببند فعلا....
سايز ٢ بگيري بچه راحت تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.