۶ پاسخ

من بچم ۴ کیلو ۱ میبندم الان احساس میکنم یکم کوچیک شده یکم میخوام یه بسته ۲۰ تایی باز ۱ ببندم بعد ۲ بخرم

اگه بغل پاهاش رد میفته و قرمز میشه کوچیکه ۲ ببند

سایز یک هانیز بگیر

سایز یک اندازش میشه ولی خودش اگر اذیت میکنه میخاد شل تر باشه سایز ۲ بگیر ولی شاید نشتی بده

من بچع ام ۴ کیلوعه سایز یک می‌بندم دو امتحان کردم یخوردع گشاد بود

من تا۵۲۰۰یک بستم☹️

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی