من بچم ۴ کیلو ۱ میبندم الان احساس میکنم یکم کوچیک شده یکم میخوام یه بسته ۲۰ تایی باز ۱ ببندم بعد ۲ بخرم
اگه بغل پاهاش رد میفته و قرمز میشه کوچیکه ۲ ببند
سایز یک هانیز بگیر
سایز یک اندازش میشه ولی خودش اگر اذیت میکنه میخاد شل تر باشه سایز ۲ بگیر ولی شاید نشتی بده
من بچع ام ۴ کیلوعه سایز یک میبندم دو امتحان کردم یخوردع گشاد بود
من تا۵۲۰۰یک بستم☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.