برای بچه 2ماهه چه سایز پوشک میبندین

۱۴ پاسخ

سایز ۳ استفاده میکنم

۳ مولفیکس

من دو

من يك بسته سايز دو مونده يك بسته سايز ٣ خريدم سايز ٢ تموم شه، ٣ ميبندم براش

من دو استفاده میکنم یکم میشه استفاده کزد یکم به پاهاشون تنگه فقط اذیت میشن .

دو.

من ۳ میبندم

من ۳ میبندم براش

چند روزه ۲ میبندم

من سایز ۳ میبندم ۲ هم بهش اندازس ولی با ۳ خودم راحت ترم

بستگی به وزن داره من تا سه ماه و نیم سایز یک میبستم

بستگی به وزنشون داره برا من الان یه ماه و نیمشه دو میبنده

پسر من ۲ ماه و ۹ روزه سه میبندم

هم یک هم دو

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان لیمو شیرین👧🩷 مامان لیمو شیرین👧🩷 ۱۲ ماهگی