سایز ۳ استفاده میکنم
۳ مولفیکس
من دو
من يك بسته سايز دو مونده يك بسته سايز ٣ خريدم سايز ٢ تموم شه، ٣ ميبندم براش
من دو استفاده میکنم یکم میشه استفاده کزد یکم به پاهاشون تنگه فقط اذیت میشن .
دو.
من ۳ میبندم
من ۳ میبندم براش
چند روزه ۲ میبندم
من سایز ۳ میبندم ۲ هم بهش اندازس ولی با ۳ خودم راحت ترم
بستگی به وزن داره من تا سه ماه و نیم سایز یک میبستم
بستگی به وزنشون داره برا من الان یه ماه و نیمشه دو میبنده
پسر من ۲ ماه و ۹ روزه سه میبندم
هم یک هم دو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.