۸ پاسخ

من ۲میبندم ولی کوچیکه دیگه باید ۳ببندم

۲ میبندم

من3میبندم

من سایز ۳ میبندم

من سایز۳میبندم

من دو‌میندم عزیزم ولی بازم نفر قبلی درست گفته

من هنوز سایز ۱ میبندم با توجه به وزن بچه باید پوشک ببندی
البته این بسته تموم بشه بسته بعدی سایز دو خریدم براش

بچه ات چندکیلو عه؟!طبق وزن اون ببند

سوال های مرتبط

مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی