من ۲میبندم ولی کوچیکه دیگه باید ۳ببندم
۲ میبندم
من3میبندم
من سایز ۳ میبندم
من سایز۳میبندم
من دومیندم عزیزم ولی بازم نفر قبلی درست گفته
من هنوز سایز ۱ میبندم با توجه به وزن بچه باید پوشک ببندی
البته این بسته تموم بشه بسته بعدی سایز دو خریدم براش
بچه ات چندکیلو عه؟!طبق وزن اون ببند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.