وای حالت تهوع کشت منو چیکار کنم آروم بشم یکم

۴ پاسخ

نون خشک خالی بخور خیلی خوبه

سلام عزیزم با دستور پزشکت گاهی بپرس ببین میشه قرص دمیترون بخوری البته با نظر پزشک
آمپول ویتامین ب هم به من میداد میزدم ولی برا من خیلی تأثیری نداشت فقط تحمل میکردم 😐

لواشک یا رب انار خیلی خوبه واسه تهوع من گریه میکردم تو بارداریم از تهوع

چرا بارداری

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی😘🥰 مامان امیر مهدی😘🥰 ۳ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی