من گرفتم وحشتناک بود دو روز کامل بالا اوردم انقدر سرم و امپول زدم بی فایده بود بستری شدم🤦♀️
بعدش هم تا ۵ روز حالم خوب نبود همش معده درد و دلپیچه داشتم خلاصه ده روز طول کشید
عزیزم نبات رو بزار بسوزه سیاه بشه بهش نیم لیوان عرق نعنا و نیم لیوان آبجوش اضافه کن پنج دقیقه بجوشد بخور دوبار بخوری خوبه خوب میشی
باید بگذره مامان و پسرم گرفتن برای مامانم ۲ هفته بیشتر طول کشید بهتر بشه چند بار دکتر رفت پسرمم نزدیک ۱۳ روز
من گرفتم یه هفتست.روز های اول فقط زرداب بالا میاوردم.الانم گاهی دلپیچه دارم وتهوعم زیادمثل حامله هاازبوی غذاها بدم میاد.فقط هوس ساندویچ میکنم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.