22 اردیبهشت بودی توام درسته؟
منم 6 هفته و سه روزم😁😅😅😅😅
۸هفته برو.
گلم گهواره برات زده ۶ هفته و سه روز؟
برای من زده ۷ هفته اخرین پریودم ۱۸ اردیبهشت بوده شما چندم بوده ک زده ۶ هفته؟
درسته تاریخ گهواره؟
سلام ،علائمی چیزی هم دارین شما؟ من ۶ هفته و ۲ روزمه
هفته ۸بری من خودم هفته ۹رفتم
یه هفته دیگه
من هشت هفته رفتم عزیزم
۸ هفته رد کردی برو الکی استرس بخودت نده
۸بری خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.