خانما من ۶هفته و صه روزم کی برم سونو قلب

۹ پاسخ

22 اردیبهشت بودی توام درسته؟

منم 6 هفته و سه روزم😁😅😅😅😅

۸هفته برو.
گلم گهواره برات زده ۶ هفته و سه روز؟
برای من زده ۷ هفته اخرین پریودم ۱۸ اردیبهشت بوده شما چندم بوده ک زده ۶ هفته؟
درسته تاریخ گهواره؟

سلام ،علائمی چیزی هم دارین شما؟ من ۶ هفته و ۲ روزمه

هفته ۸بری من خودم هفته ۹رفتم

یه هفته دیگه

من هشت هفته رفتم عزیزم

۸ هفته رد کردی برو الکی استرس بخودت نده

۸بری خوبه

سوال های مرتبط

مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری