خانما ۶هفته و یک روزم برم برای سنوی قلب؟؟

۳ پاسخ

یه هفته دیگه برو

زوده ۱۰روز دیگه برو

نه عزیزم زوده منم نرفتم هنوز ۸ هفته میرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 هفته هفتم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ورزشکار سوگند🩷 مامان ورزشکار سوگند🩷 ۸ ماهگی
مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته چهاردهم بارداری