۱۰ پاسخ

اطلاعاتی ک من دارم بچه ۱۴۰۵به بعد هرماه ۱۵ هرماه واریز میشه اسمش طرح امید هست۲ تومن بعد اززایمان بعد گرفتن شناسنامه خود بخود بدون ثبتنامواریز می کنند

بله واریز کردن از بعد تولد.
مثل کالابرگه.
نیاز به ثبت نام نداره. شناسنامه که بگیرین سیستمی ثبت میشه

اصلا بهداشت لازم نیس شناسنامه نوزادی ک میگیری بعد هرماه شارژ میشه ب کارت مادر

یارانه و کالا برگش هم میدن اینا که گرفتن

چیزی که شنیدم خود به خود میاد تو حساب مث کالابرگه من۱۳خرداد زایمان کردم ولی اونایی که فروردین زایمان کردن شنیدم که گرفتن

عزیزم میری بهداشت اسمت تو سیستم ثبت میشه من از بقیه شنیدم به حساب مادر پول واریز میشه

من ۸ اردیبهشت زایمان کردم ماه پیش ریختن ۱۵م
کالابرگ
ثبت نام نکردم جایی

فعلا خیر البته من ۳۱ اردیبهشت زایمان کردم

چقد سوالی خوبی پرسیدی ؟ منم منتظر نظرات بقیه هستم

مث کالا برگه
نقد نیست

سوال های مرتبط