۶ پاسخ

برای من انقدر مک میزند که زخم شده بود

خب گریه می‌کنه اگه شیر نباشه

یه مدت قرص شیرافزا بخر بخور روان بشه

شیر میاد صدای قورت دادنش هم میاد

میزنه ولی چیزی نمیره دهنش مثل پستونک

ول میکنه گریه میکنع

سوال های مرتبط