برا دندونشه نگران نباش میگذره
عزیزم رفلاکس داره پسر منم گاهی اوقات اینجوری میشه قشنگ صدای برگشت شیر تو گلوش مشخصه
می دونم دقیقا بچه ها طعم این شیرارو دوس ندارن، آپتامیل پپتی خوبه
البته پسرم اولاش اصلا طعمشو دوس نداشت و با بدبختی می خورد الان یکم عادت کرده، میتونی اولش خیلی خیلی کم شیرینش کنی مثلا با نبات ، البته نبات زیاد هم برای رفلاکس خوب نیس، فقط برای اینکه شیرو بخورن
شیر الترا نان هم من به پسرم دادم ولی پپتی بهتره الترا خیلی چرب تره از پپتی و خودش رفلاکسو تشدید میکنه
پسر منم تو هفت ماهگی همینجوری شد الان کمترشده، انگار خواب میبینه،و باید بغلش کنی کاااامل بیدار بشه آروم میشه، دوستانی که گفتند رفلاکس یا دندون،گریه این چیزا یه دفعه ای تو خواب که نیس گریه اش فرق داره
حالا شما این مورد هم در نظر بگیر شاید رفلاکسش کمتر بشه بچه بی گناه
بخاطر دندونه
سلام عزیزم، علائم رفلاکس هم چک کنید، چون پسر من رفلاکس داره این از علائمش هست که خواب عمیق و خوبی ندارن و بازه خوابشون کوتاهه و وقتی اسد معده بالا میاد با گریه بیدار میشن، اگر مری اذیت بشه حتی امتناع از شیر خوردن هم دارن که ایشالا فرزند شما اینطوری نباشه
فقط دندونه
پسر منم غر میزنه تو خواب چند شبه تا صبح باید سینه تو دهنش باشه بخوابه انگار دردشو کمتر میکنه
بخاطر دندونه
فقط تو خواب این مشکل داره در طول روز همچین گریه ایی نداره جایی ک میخابه رو نگاه کن تختش شاید حشره ایی چیزی بچرو گاز میگیره بچه منم شده بیشتر تو خواب دل درد نیست از وقتی غذا خور شده اینجوری نشده چون کمکی ک شروع میشع بچها اینجوری میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.