دوستان کسی میدونه تو حاملگی قند باید چند باشه 150 خیلی خطرناکه ؟

۱۱ پاسخ

دکتر من میگه تا ۱۴۰ اکیه نباید روال بشه بالای ۱۴۰

ولی برنج و نون و شیرینی مصنوعی کم کنید اوکی میشه و اینکه میوه های تابستون قندشون بالاست

ناشتا ام بین ۷۰ تا ۹۹

قند بعد غذا باید کمتر از ۱۴۰ باشه

فک کنم زیاده من ۹۴بودگفت عیب نداره زیادبشه خطرناکه

خیلی خطر داره

من چند روزه آزمایش دادم و گفتن قندم بالاست ولی دکترم نیست نشون بدم آنقدر ذهنم درگیره سر این موضوع قند من بعد گلوکز مرحله آخر ۱۲۸ بود

دکتر بمن گفت ناشتا باید زیر 90 باشه من 92 بود اصلا هم تا الان رعایت نکردم

اگه ناشتا شدی ۱۵۰ خیلیه معمولا باید کمتر از ۹۵ باشه

از ۹۰به بالا خطرناکه

خیلییی بالاس
باید زیر۹۰باشه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی