۴ پاسخ

🤦 ماشاالله
پسر من فقط ماما بابا میگه و کلمه های نامفهوم

دختر منم بابا .ماما به عمه میگه ممه 🤣جوجو .دادا.آب .بیا .

خوبه دیگه من ماما بابا مم من هم هاپو عه میگه فعلا

ماشاالله دیگه همه چیز میگه ،قرار نیست که جمله بگه ، پسرم ماما بابا دد، آخ ، کخ میگه ولی بیشتر جیغ میزنه گوشامون رو سوراخ کرده

سوال های مرتبط

مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 ۲ سالگی