شماهم بچه هاتون قنداق میکنید

۷ پاسخ

راسته میگن اگه قنداق نکنیم دست پاهای بچه کج میشه ؟؟
بچه شما هم وقتی به دنیا اومدن پاهاشون یکم حالت کمانی داشت یا نه؟؟

اره شبا

اره تا ۲۵ روز کردم شبا ولی بعدش چون هم خیلی گرمش میشد همم تا جاش خیس میشد گریه میکرد باید بازش میکردم اذیت میشد به خاطر همین دیگه نکردم

بله چون دستاش تکون میخوره میترسه

اره شب ها

اره گلم

بله...

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد