۱۲ پاسخ

قبل از ۴۰روز قنداق میکردم الان نه

منم بچمو قنداق میکنم ولی دستاش آزاد میذارم

من قنداق میکنم هنوزم چون عمیق میخابع اونطوری دستاشو تکون میده بیدار میشع

ازاد
فقط دوروز واکسن زد کردم پاهاشو تکون نده

قنداق

فقط شبا قنداق میکنم که خوابه شبشو تشخیص بده و عمیق بخوابه تا صبح از اول عادتش دادم

من اصن ثنداق نکردم همش ازاد بوده

ازاد ،قنداق چیه

فقط با قنداق عمیق میخوابه...
روزها آزاده ، شبها قنداق

من یک ماه و خورده ای بود قنداق کردم‌ راحت میخوابه قبلش تا صب یکسره گریه میکرد قنداقی ک شد گریه هاش یهو تموم شد.

من قنداق چسبی دارم قنداقش میکنم راحت میخوابه

فقط چند شب اول

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علی🩵 مامان علی🩵 ۸ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی
مامان قلب خونه ❤️‍🔥 مامان قلب خونه ❤️‍🔥 ۶ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد