مامانا اسم دخترتون چی گذاشتین یا میخواید بذارید؟

۱۳ پاسخ

ماهلین🌛🧸🎀

کیاناومرسانا

من اسمشو میذارم نیکی

ماهور اینم یامور

به نظرم اسم های
مهوا
رزان
رزا
مانلی
آرامیس

مینل مامان

من ب احتمال زیاد سوگل

آوین

به عربی گذاشتم وتین یعنی شریان قلب همون نبض قلب

انشالله نورا

دل ارا

نیلا و نیلماه

دوتا دختر دارم سما و لنا
این یکیو نمیدونم هنوز احتمالا اوا

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🎀 مامان توت فرنگی🎀 روزهای ابتدایی تولد