به علائم نیست من تو بارداری قبلی بی علائم دچارش شدم فقط یهو فشارم وحشتناک بالا رفت رسید به ۲۰ وگرنه سردرد و تاری دید و ورم و اینا نداشتم
تنگي نفس ، تاري ديد ، ورم ناگهاني بدن ، فشار بالاي ١٦ ، ١٧ كه پايين هم نياد ، ولي كلا باز هم بايد آزمايش خون و ادرار داد
فکر کنم سردرد و ورم یه طرفه فشار
فشار بالا و ورم رو میدونم
درد فشار بلا ورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.