الهی عزیزم انشالله بسلامتی و وقتش بدنیا بیاد
برو آمپول فشار بزن نینی هم درشت میشه سخت میاد هم ممکن پی پی کنه خدای نکرده بخوره
چرا بیمارستان بستری نمیکننت😕🤔
من دیدم ۴۰ هفته زایمان نکنی خودشون کیسه آب رو پاره میکنم عزیزم زیادی موندن بچه هم خوب نیست خطر داره پیگیر باش🙏🏼
عزیزم هفته تون بالا هست ضربان قلب نی نی رو چک می کنین؟
کاش من الان جای توبودم تو جای من من کلی درد دارم 😭😭دعا میکنم زایمان نکنم
شیاف گل مغربی سوراخ کن با سوزن بزار یه صبح یه شب احتمالا این درد هاتو شروع کنه
انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی عزیزم منم دیر زایمان کردم انشاءالله خودت و نینیت صحیح و سالم باشین
الهی بگردم😍😍ایشالا میاد صحیح و سااالم بغلش میکنی😍خیلی حال میده♥️
منم هنوز زایمان نکردم برام دعا کنید
منم بی درد رفتم بیمارستان دوشب موندم واقعن خییلی اذیت شدم
تاریخ ان تی واسه کیه؟
منم درد نداشتم چکاپ رفته بودم ان اس تی درد نشون داد نگه داشتن زایمان کردم
نشستی خونه چرا نمیری بیمارستانبگی از وقتم گذشته
خب برو زایشگاه دیگه حتما که نباید درد بگیری قشنگم من باکاهش حرکت رفتم بدون درد
😅😅😅😅
سوره انشقاق بخون که هم زودبیادهم زایمانت آن شالله بدون دردباشه
منم واقعا چرا😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.