لطفا سوال قبلیم جواب بدین..
#تجاوز به کودک

۶ پاسخ

اگه واقعا همچین چیزی هست حتما بگو چون بعد اونی که بیشترین آسیب رو میبینن همین دختر بچس

چقدر فکرم درگیر شد

میتونی ب مادر بچه بگی مثلا برا دختر همسایمون این اتفاق افتاده دوره بدی شده بچه ها بلوغ زودرس دارن اینجوری حداقل شک میکنه خودش حواسشو جمع میکنه

بگو گلم حست راست یا غلط باشه و اصلا فک کن مادرت ناراحت شد
عوض تو حستو گفتی و مادرش متوجه میشه فک کن اگه نگی و بعدن اتفاقی بیوفته عذاب وجدان هیچ وقت ولت نمیکنه گناه‌ داره دختره
بخدا دوره آخرالزمان رسیده من خیلیا و میشناسم خواهر و بردار و...

خودت مچشو بگیر.میتونی

انقدر فکرم درگیرشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین ♥️♥️ مامان امیرحسین ♥️♥️ ۴ سالگی
مامان 🧿 علی🧿 مامان 🧿 علی🧿 ۴ سالگی