من خدا بخواد رفتم شیراز خونه مامانم ک از فردا از شیر بگیرمش
چون هم دندوناش داره خراب میشه
هم سینه من زخم شده انقد ک همش وصله ب سینم
هم اصلا غذا نمیخوره
دیک بذار مهرماه الان ک تابستونه خوب نی
من ماه پیش گرفتم هنو هوا خنک بود
خب باید میگرفتی بهار من گرفتم هم خودش راحت شده البته من قبلش شیر شب رو گرفتم یکماه بعد کلا گرفتم الآنم قبل خواب شیر پاستوریزه میخوره ی لیوان
ن دیگ سلیقه ای هست اگر خوب غذا میخوره شیر هم میخوره خوبه من پسرم چون اصلا غذا نمیخورد دیگ بهش شیر ندادم یکم بهتر شد
من بخاطر عمل بینی ده روز پیش گرفتمش!
اصن نمیخورد فقط حالت وابستگی داشت ب سینه ام!منم گرفتمش خیلی راحت بود اصن فکرشو نمیکردم اینقد خوب باشه
من اردیبهشت ماه از شیر گرفتمش یهویی
شهریور تولد ۲ سالگیش هستش من هنوز شیر میدم تو زمستون می گیرم الان دلم نمیاد
پسر من به من وابسته هستش به خاطر شیر
من بعد تولد دو سالگیش میگیرم بچم فقط ی شیشه شب میخوره دلم نمیاد ازش بگیرم
نه بنظرم اشتباه نمیکنی بهش بده چیزی نمونده این همه صبر کردی
بعد هم الان هوا طوری هست که بچه اذیت میشه بیشتر بزار به وقتش
من سه ماه قبل دوسالگیش گرفتم
هرکی یه جوره گلم اگه اشتهاش ب غذا اوکیه خواب شبش کافیه شیرش بده تا دوسال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.