چشم خورده بچه در عذابه براش آیه الکرسی بخون فوت کن به صورتش اسپند دود کن زیر بالشش صدقه بذار صبح بنداز صدقه
دختر منم همینه خیلی نگران بودم ولی الان میبینم خیلیا اینطورین
روزها یه ببرش خانه بازی یا بیرون البته الان گرمه
یا اگه مهد ساعتی قبول می کنند ببر بذار یه کمنفس بکشی
چقد همدردیم
منم نشستم گریه کردم
دخترم از بس تا۱ونیم گریه کرد
اونم ن گریه معلومی
از مغز سرش
تو این همینن من یادم میاد چه عذابی کشیدم چقد گریه میکردم از دستش یا سرش داد میزدم.🥺بچه ها هیچوقت اذیت ها و مشکلاتشون تمومی نداره تو هر سنی یه بحرانی دارن. اگه خوابش کمه یا دیر میخوابه براش قطره ملاتونین بگیر هم بی ضرره هم اینکه میخوابه خودتم یه کم استراحت میکنی
شربت خواب بذه ب موقع بخوابه خودتم استراحت کن
من اصلا به دعا و جادو اعتقاد ندارم ولی با چشم خودم دیدم برای بچه دوستم دعا گرفته بودن همین که باطل کرد بچه اصلا گریه و اذیت نداره
گریه و ناراحتی بچه یه دلیلی داره ببین چی کم داره
فکر کنم براسنشون هست چون پسرمنم همینجوریه
بیا پیش منه بیچاره
بده باباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.